Skip to content

איטום מרתף מבפנים ומבחוץ

אם יש לכם מרתף בבית או בעסק, כדאי לדבר על איטום מרתף. ובעיקר אם אתם מתכננים בנייה של מרתף, מכיוון שבעת הבנייה זהו הזמן הטוב ביותר לטפל בנושאי האיטום של מבנים תת קרקעיים. וכמובן יש לעשות זאת באמצעות קבלן איטום.

לצורך העניין, כאשר אנו מדברים על איטום מרתף, אנו מדברים על כל חלל הממוקם מתחת למפלס הקרקע באופן מלא או חלקי. אלו יכולים להיות מרתפים בבתים פרטיים, מחסנים, חדרי שירות בבנייני מגורים, חניונים תת קרקעיים, מקלטים ועוד. ניתן למצוא חללים מסוג זה בבניינים פרטיים, מוסדות ציבור, משרדים, מפעלים ועוד.
ההבדל הוא רק אופי השימוש בחלל. במקומות מסוימים הוא עשוי לשמש לצורך אחסון, אצל אחרים חנייה או אפילו חדר משחקים ומרתף יין. זה לא ממש משנה מהי מטרת השימוש, תמיד ישנו צורך באיטום מרתף.

איטום מרתף מביא איתו אתגרים מיוחדים. הסיבה לכך היא שומת המרתף נמצאת תמיד במגע עם סביבה לחה (אדמה), וללא אפשרות להתנדפות מהירה של מים. וכך בקלות המים יכולים לחדור אל תוך הבטון ולגרום לנזקים כבדים. ומאותן סיבות, גם אין לנו גישה לקירות החיצוניים של המרתף – דבר ההופך את יכולות האיטום למוגבלות. רק קבלן איטום מקצועי מביא איתו את הניסיון הדרוש למשימה זו.

איטום מרתף

איטום מרתף

לצורך איטום מרתף חייבים קבלן איטום מנוסה. לא ניתן לזלזל בעבודה מסוג זה ויש לבצע אותה בצורה הנכונה כבר בשלבי הבנייה. יש צורך לתת פתרון איטום שיחזיק מעמד לאורך שנים, זאת מכיוון שלאחר סיום הבנייה לא תהיה גישה חיצונית לקירות המרתף.
אך גם כאשר מתבצע איטום מרתף כהלכה, עדיין סביר להניח כי במהלך השנים יהיו בעיות הדורשות פתרון. ישנו פתרון עבור מצבים אלו, הוא אינו מושלם אך כיום ישנן טכנולוגיות יעילות לבצע איטום פנימי – בשפה המקצועית איטום מרתף שלילי.
איטום שלילי במרתף מתבצע באמצעות הזרקה של חומר איטום אל תוך הבטון. זהו לא סתם חומר איטום, אלא חומר שתוכנן למטרות אלו. כיום ישנם חומרים המגיבים למים ובעת המגע עם המים הם יוצרים שכבה אוטמת. חומר איטום אחר לא יעשה את העבודה !
במידה ויש לכם מרתף ישן ובו קיימת בעיה שכזו, פנו אל קבלן איטום על מנת לבדוק את הבעיה. לא ניתן לדבר על מחירים מבלי לבדוק את סוג הקיר, את שיטות האיטום הקיימות והבעיה. קבלן מנוסה ידע לזהות את הבעיות ולהציע תכנית איטום מרתף אפקטיבית.

ישנם פקטורים מסוימים העשויים לייקר את העבודה, כמו למשל צורך בפירוק חיפוי של הקיר בטרם ביצוע העבודה. כך שהעלויות משתנות מאוד ולא ניתן לדבר על מחיר איטום מרתף ללא ביקור בנכס.

קבלן איטום

אם יש לכם בעיה של איטום מרתף, פנו אל קבלן איטום. זהו המומחה המקצועי אשר מטפל בכל בעיות האיטום והוא מלווה אתכם בתחזוקת מבנים קיימים, שיפוצים והקמה של מבנים חדשים.
קבלן איטום מטפל בכל הנושאים של איטום ושיקום מבנים, אלו יכולים להיות מקרים של איטום חלונות, איטום מרתפים, איטום פרגולות, איטום גגות ביריעות ביטומניות, איטום קירות חיצוניים ועוד. הוא אפילו מטפל בבעיות עובש בבית.
אל תנסו לחסוך בעלויות ולוותר על קבלן איטום. אלו הם בדיוק הדברים שבסוף עולים לכם יותר. השקעה באיטום בשלבי הבנייה אולי תייקר לכם את העלויות, אך בטווח הארוך היא תחסוך לכם את תיקוני התחזוקה.
זקוקים לפתרונות איטום מרתף ופתרונות איטום בבית? חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים תפתור עבורכם את כל הבעיות האיטום – זהו תחום ההתמחות שלנו ואנו עושים איטום מכל הלב. יש לנו פתרון לכל לקוח ולכל סוג של מבנה.

מאת קידום אתרים עורכי דין