Skip to content

פירות קפואים משלוחים לבית, למשרד עורכי דין וכל מקום

פירות קפואים משולחים זה לא רק פתרון נוח. משלוח עד הבית מביא לכם בריאות לבני המשפחה. פירות קפואים הם בית המרקחת של הטבע, הם עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. שירות משלוחים עד הבית יבטיח כי תיהנו מפירות קפואים לשייק ולכל מטרה, בכל יום ובכל עונות השנה.

אם חשקתם בפירות קפואים, תוכלו למצוא פירות מעולים ואיכותיים בג‘וסי פירות קפואים. פירות המתאימים לכל מטרה בבית או בעסק. אלו יכולים להיות פירות קפואים לשייק או תוספת לבישולים ומאפים. המבחר העשיר של ג‘וסי כולל אפרסקים קפואים, מנגו, אננס, תות עץ, תות שדה, מלונים, אבטיחים, פאפיה, אנונה, ליים קפוא, תמרים ועוד מבחר פירות טעימים וגם תוספת טעימות לשייקים.

פירות קפואים לשייק

פירות קפואים לשייק

מבחר הפירות הקפואים מביא לכם טעמים וערכים תזונתיים אל תוך השיקיים האוהבים עליכם:

קיווי קפוא – במקור מסין, אך היום מוכר בכל העולם ואפילו מגודל בישראל. ירוק בעל טעם מתוק חמצמץ. הוא עשיר בוויטמין C, אשלגן, ברזל, סידן, מגנזיום ודברים טובים. פשוט תוספת מעולה לארוחת הבוקר שלכם.

תות עץ קפוא – פרי שאותו נהגנו ללקט בתור ילדים בעונת הקיץ. פירות קפואים משלוחים יאפשרו לכם ליהנות ממנו בכל עונות השנה. אהבנו אותו בתור ילדים, אך לא ידענו כמה הוא טוב לבריאות. הוא מסייע לבניית רקמת עצם, שיפור זרימת הדם ועוד מבחר תכונות בריאותיות.

אפרסק קפוא – עוד פרי טעים שמגיע במקור מסין. הוא מכיל הרבה וויטמין A וגם וויטמין K וזאת לצד מינרלים חשובים וסיבים תזונתיים. הוא מעולה למערכת העיכול שלכם ומסייע בוויסות לחץ הדם ורמות הכולסטרול.

גרגירי רימון קפואים -אחד משבעת המינים ומעולה עבור הגוף שלכם. הוא ידוע בזכות נוגדי החמצון שלו וניתן להכין ממנו מיצים ורטבים. הוא משפר את בריאות הלב ויש לו תכונות אנטי סרטניות. בזכות מארזי פירות קפואים תוכלו ליהנות ממנו בכל עונות השנה.

אבטיח קפוא – אחד מסמלי הקיץ, אבל בזכות פירות קפואים משלוחים תוכלו ליהנות ממנו בכל עונות השנה. טעם האבטיח מוכר ואוהב בקרב הישראלים, אך כדאי גם לדעת כי יש לו תכונות בריאותיות חשובות. הוא כולל ויטמינים רבים ביניהם הוויטמינים B5, B3, B6 ובטא קרוטן.  הוא מסייע גם בשיפור ביצועים אתלטיים.

מלון קפוא – אם אתם בעניין של פירות קפואים לשייק, מלון הוא אחד המומלצים. הוא פשוט משתלב מעולה כמעט עם כל דבר. יש לו טעם מתוק, סיבים תזונתיים וכמות גדולה של אלקטרוליטים.

תמר קפוא – לא רק נגיעה מתוקה טבעית לשייק שלכם, אלא גם פצצה של נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים. עשיר מאוד באנרגיה ודל בשומן. מעולה בתור חטיף צונן במקום שוקולדים וחטיפים לא בריאים.

מנגו – אחד הפירות הטרופיים האוהבים ביותר, ואנו גם מבטיחים כי תוכלו ליהנות מטעמו המתוק בכל עונות השנה. יש בו וויטמין C בכמויות מטורפות ואפילו חומצה פולית וחלבון. פשוט מעולה בשביל כל שייק או מנגו לאסי.

אננס – אננס מתוק וטעים ממנו ניתן ליהנות בכל עונות השנה. הוא מעולה כאשר מחפשים פירות קפואים לשייק טרופי, וגם סתם כך לנשנש. עזבו אתכם מאננס משומר עם עודף סוכר, כאשר ניתן ליהנות מפתרון טבעי וקפוא. זהו גם מקור מעולה לזרחן, ברזל, אבץ ומנגן. להתחיל את הבוקר כמו בתאילנד.

פירות קפואים משלוחים

אלו היו רק כמה דוגמאות למבחר העשיר של הפירות הקפואים. רוצים ליהנות מכל זה ועוד הרבה יותר? פירות קפואים משלוחים מביאים את הכל עד אליכם בשיא הנוחות. הכל שטוף, מקולף ומוכן לשימוש מייד. פירות קפואים משלוחים חינם בכל הזמה מעל 200 שקל. ניתן להזמין לביתכם, למשרד עורכי דין, לעסק ולכל מקום.