Skip to content

השלווה שלך תלוי בעו”ד שתיקח

השלווה שלך תלוי בעו”ד שתיקח

הרוגע שלך מותנה בעו”ד שתשכור

לקחת עורך דין מקצועי זה לא רק רצוי אלא זה ממש חובה כי זה משנה לך כליל את כל צביון התקופה ההיא וישרה עליך המון שקט וביטחון. עורך דין בענייני המתעסק בענייני ירושה שיהיה הכי מומחה בתחום יסייע מעט ממש מעו”ד מקרקעין כאשר מדובר במכר חלקה מסוימת, ולכן צריך אומנם לברר גם את טיב עורך הדין והאם הוא עורך דין מומלץ אבל חשוב גם ביותר לבדוק את דבר עיסוקו וכמה הוא מדויק לעניין שאתם צריכים. כמובן שיש להתאים את סוג ההתמחות של העו”ד למקרה שאתה זקוק. לא כל עו”ד יש בידו לעזור בעניין שאתה זקוק. חשוב לציין שמצויים סוגים שונים של עו”ד וכל עורך דין מתמצא בנושא שבו מתמחה ויש להתאים את העו”ד שיעניק לך את המענה המתאים לך.

שכל ורגש – זה הכלל לברירת עורך דין

איך בוחרים עורך דין התשובה לכך מאוד מעניינת ומפתיעה. כשמגיעים למציאת עורך דין, קיימים חששות לא מעטים ובצדק. ממצאים שונים לגמרי מעורך דין ב’ והבחירה תכריע על דרך פרשיית הפרוצס כולו. לכו לעו”ד שעימו תסתדרו, בעל יחסי אנוש מדהימים יחד עם המיומנות הנדרשת הידע והעצות הראויות לסוגיות בהם אתם עוסקים. כאשר אתם מזהים אחד העונה להגדרה הזו תדעו שזה העו”ד!

עורך דין מומחה לענייני משפחה

לא לוותר על הכוונת עו”ד משפחה

הכוונה ע”י עו”ד הוא מושג חיוני לפני שקובעים את התהליך עצמו. אחוזי הישגי הצלחה כאשר היעוץ אינו מומחה הם פחותים מאוד. אכן השקעה של עורך דין מציגה שאלות כמו כמה עולה עו”ד אבל השאלה החכמה יותר היא מה עו”ד מקצועי יצמצם ויחסוך לי ואילו שגיאות אני אעשה לבדי. עורך דין מנוסה יוכל לחקור לך את התיק שלך לחלקיו בלי מדי הסבר מכיוונך וימציא בשבילך את הפתרונות המושלמים לכך.

איתור עו”ד ירושה זה לא פשוט

כאשר מוכרחים עורך דין משפחה , בד”כ מתחילים לאתר אחר או במשך תקופה לא קלה. וודאי שמקרה כזה מכניס אותך לטירוף בעקבות ההתמודדות על הזכאות והופך כליל את היום הרגוע והנעים לסדר יום מייגע ארוך ולא קל בכלל. מה שיכול להפוך כליל את פרק הזמן הקשה לפרק זמן קל יותר זה עורך הדין שתשכור בשבילך, עורך דין המומחה בתחום יבצע למענך את כל העבודה – מכל הצדדים!

הותק בראש ובראשונה!

אצלינו תמצאו משרד עורכי דין המכיל אצלו את כל התבחינים ואבני בוחן שהזכרנו למעלה אנו מגישים תוצאות מדהימות וכן מתחייבים לפסוע עימך יחד ולשוחח כשווה אל שווה. יתר על כך יש להחליט ביחד את ההכרעות השונות. ישנם הרבה סיטואציות שונות בהם עורך דין מתחיל, או עורך דין מבוגר ומנוסה חוטאים כאחד בכל השייך לאישור ההחלטות. הנימוק הוא שעורך הדין יודע טוב יותר מהפציינט ודוחף אותו בהנמקות שונות ומגוונות לנוהל זה או אחר. בניגוד לכל השאר במשרדינו הפציינט הוא מטווה את קו הפעולה ואנחנו מתאמצים לפעול על פי קו המחשבה שלו באופן שיסייע לו. רכוש, ילדים, בתים, גירושים, מריבות ועוד.. זה רק מדגם למה שבד”כ הלקוחות צריכים, אנו לא פוסקים למענו מה עדיף לו.

איך מוצאים עו”ד משפחה איכותי

מציאת עורך דין לענייני משפחה, בין אם דרך האינטרנט, פורטל זה או אחר או דרך חברים והמלצותם חייב להתבצע על ידכם ולא בסיוע של שותף אחר שאינו הוכנס לעניין המשפטי בו תבקשו ליווי. נכון שהחשוב מהכל זה לקחת עורך דין מומחה וראוי המביא עימו הישגים רבים. אבל חייב להביא גם בחשבון שאף מזגו של עו”ד וצביונו הכרחי ביותר.

חוק הוא חוק – בייחוד לעו”ד

מובן שישנה יתרון לעורך דין שהוא מנוסה בשטח לעו”ד שרק עכשיו פרץ לתחום. אתיקה מיומנות אינטימיות ונימוסיות זה השם השני של משרדינו – ואתם תצביעו על כך! אין ספק שליטה החוקים הם קטע אינטגראלי במקצוע כעריכת דין, ועורך דין שלא שולט בכך ברמה משביעת רצון, יכול לגלות את עצמו דופק את הלקוח ומבזבז את זמנו על התבססות בחוק שכבר לא מצוי או שלא מועיל בסיפור הנוכחי.